איפה ואיך ניתן לקבל מרשם?
אנחנו צריכים ממך מרשם למשקפיים (לא מרשם עדשות מגע!) על מנת לבצע את הזמנתך. כדי לקבל מרשם, יש לקבוע תור לבדיקת ראייה אצל אופטומטריסט/ רופא עיניים מקומי. ודא/י שהמרשם כולל את המרחק בין האישונים (PD)!
מה זה PD? איך אני מוצא אותו?
PD הוא המרחק בין האישונים (מרכז העיניים). אנחנו צריכים את המדידה הזאת על מנת לוודא שהמרשם שלך תואם את המסגרת החדשה במדויק. יתכן שה PD שלך כבר רשום על דף המרשם, אך אם לא, תוכל/י להשתמש בקישור הבא ולמדוד בעצמכם: https://www.youtube.com/watch?v=nvO2gwt3Rak
האם ניתן להזמין אצלכם עדשות מולטיפוקל?
בהחלט! אנחנו מציעים עדשות מולטיפוקל באיכות גבוהה עם ציפוי נגד שריטות ונגד השתקפות (אנטי רפלקס).
האם ניתן להזמין אצלכם משקפי שמש עם מרשם?
כן! בחר/י כל מסגרת מהאתר ולאחר מכן לחצ/י על אופציית “משקפי שמש” בתוספות לעדשות.
האם אוכל להזמין משקפי שמש ללא מספר?
כן! בחר/י את המסגרת ולאחר מכן את אופציית “ללא מרשם” בסוג העדשות. אחר כך, בחר/י את אופציית “משקפי שמש” בתוספות.
האם אוכל להשתמש במרשם עדשות המגע שלי כדי להזמין משקפיים?
מצטערים, אבל לא. יתכן שמרשם המשקפיים שלך שונה לגמרי ממרשם עדשות המגע שברשותך. תוכל/י בקלות לקבל מרשם למשקפיים אצל אופטומטריסט/ רופא עיניים.
מה הם עדשות מולטיפוקל והאם אני זקוק/ה להן?
עדשות מולטיפוקל הם עדשות הכוללות את מרשם הראייה למרחק (בחלק העליון של העדשה) ובנוסף את מרשם הקריאה (בחלק התחתון של העדשה) ללא “קו” שמפריד ביניהן (החלק האמצעי של העדשה מתאימה למרחק ביניים, לדוגמא: מחשב). האופטומטריסט/ רופא עיניים שלך יגיד לך אם את/ה זקוק/ה להן, אך אם את/ה מתחיל/ה גם להתקשות בקריאה זה שווה בדיקה.
מהן עדשות פוטוכרומיות (TRANSITION)?
עדשות פוטוכרומיות הם עדשות המגיבות לאור. הן שקופות בתוך הבית ומתכהות למשקפי שמש מחוץ לבית.
מהן עדשות פולרואיד?
עדשות פולרואיד הינן משקפי שמש עם פילטרים נוספים המגנים על העיניים מקרינה מזיקה. הן מסייעות לשמור על עיניים רגועות ומונעות סנוור גם בשמש חזקה.
מה עושים אם המסגרת שלי עקומה?
אנחנו מוודאים שהמשקפיים שלך ישלחו אליך במצב חדש, אבל, אם מכל סיבה שהיא הם עדיין לא יושבות טוב, רוב חנויות משקפיים יכוונו אותם ללא עלות. אם לא מסתדר, תשלחו אותם חזרה אלינו ואנחנו נכוון אותם בשבילך!
מהי תקופת האחריות על המסגרת והעדשות?
יש לנו מדיניות החזרה מלאה, בלי שאלות, למשך 14 יום מתאריך הרכישה. המסגרת לא מצאה חן בעינייך? תוכל/י לשלוח אותה חזרה במצב שבו קבלת אותה ותקבל/י מאתנו החזר מלא. בנוסף, אנו מאפשרים חודש הסתגלות לעדשות מולטיפוקל!
האם אוכל לבטל את ההזמנה?
כן, תתקשר/י אלינו בהקדם האפשרי ונטפל בזה.
האם ניתן לשנות את ההזמנה?
כן, תתקשר/י אלינו כמה שיותר מהר ונטפל בזה.
אפשר לשלוח את המרשם באי-מייל או בוואטסאפ?
בהחלט! שלח/י את המרשם ל info@glasses4u.co.il , השאירו פרטים, ואנחנו נחזור אליכם כדי להשלים את ההזמנה. אפשר גם ליצור קשר בוואטסאפ מספר 0545227235
אתם מטפלים במרשמים במספרים גבוהים?
כן, באפשרותנו לספק עדשות באיכות גבוהה למספרים גבוהים בין 8.00+ ל- 15-.
באיזה סוגי עדשות אתם משתמשים?
אנחנו עובדים עם עדשות באיכות הכי גבוהה בשוק, של חברת סגם הישראלית. העדשות שלנו עם ציפויים נגד שריטות ונגד השתקפות (אנטי רפלקס).
האם המחיר באתר כולל את העדשות?
כן! העדשות הרגילות שלנו כלולות במחיר המסגרת. המחיר עלול להשתנות במרשמים גבוהים יותר. תרגישו בנוח ליצור קשר כדי לקבל מידע נוסף.